e-mail: skola@oasoslouny.cz; tel.: +420 415 655 489; tel.: +420 739 477 561 (nelze přepojit)

Jazyková olympiáda pro střední odborné školy

Vážení kolegové,

dovolujeme si vás pozvat na 17. ročník jazykové olympiády středních odborných škol v anglickém jazyce, která se koná 27. března 2025 od 8:30 hodin v budově OA a SOŠ Louny, Osvoboditelů 380.

Program: presence účastníků 7:30 – 8:30 hod
oficiální zahájení 8:30 hod
začátek soutěže 9:00 hod
předpokládané vyhlášení vítězů 13:30 – 14:00 hod

Z každé školy se mohou olympiády pro každý jazyk zúčastnit max. 2 studenti 1. -3. ročníku, narozeni v září 2006 a mladší. 

Žádáme vyučující, aby do soutěže DŮSLEDNĚ vybíraly jen ty studenty, pro něž je soutěž určena. 

Soutěž NENÍ určena pro studenty, kteří

  • v dané jazykové oblasti pobývali déle než 6 měsíců nepřetržitě
  • nežijí ve dvojjazyčné rodině

Správnost zařazení soutěžícího do soutěže garantuje pověřený učitel. Při porušení těchto pravidel bude soutěžící vyloučen.
Sloučené školy mohou přihlásit 2 soutěžící z každé jednotlivé školy nebo pracoviště.

Zápisné je 100 Kč za soutěžící osobu (hotově při prezenci účastníků).

V případě zájmu čitelně vyplňte přiloženou přihlášku a potvrzenou zašlete do 22. března 2024

PŘIHLÁŠKA NA JAZYKOVOU OLYMPIÁDU PRO STŘEDNÍ ODBORNÉ ŠKOLY

Olympiáda se skládá se z následujících částí:

poslech   –  cca 15 min
didaktický test  –  40 min
ústní test (rozhovor na dané téma, obrázek)  –   8-10 min (nejedná se o reálie)

Rámcové okruhy konverzační části: 

  1. Domov, rodina, přátelé
  2. Sport a zdraví
  3. Škola, budoucí kariéra
  4. Svátky, zvyky
  5. Jídlo, pití, restaurace, národní kuchyně
  6. Kultura
  7. Cestování
  8. Media
  9. Počasí, roční období
  10. Nakupování

Zároveň bychom touto cestou chtěli požádat kolegy, kteří přijedou se svými studenty, o pomoc při opravování písemných testů a ústním zkoušení.
Škola má možnost zajistit oběd pro všechny účastníky olympiády. Cena obědu je 110 Kč. V případě vašeho zájmu, využijte prosím přiložený formulář Přihláška studentů.

Těšíme se na vaši účast